بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 26 بهمن 1399 در ساعت 14 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت ناب پلاستیک جزو مجموعه های بزرگ تولید و عرضه کننده انواع محصولات بسته بندی نایلونی و نایلون حبابدار در کشور میباشد که برای افزایش رضایتمندی مشتریان خود همواره سعی نموده تا با کیفیت ترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا را در خط تولید به کار گیرد که با اقدامات صورت گرفته در جهت بهبود کیفیت محصولات توانسته رضایت آنها را بطور کامل جلب نماید.

برای صنایع تولید کننده کالاهای اسیب پذیر در برابر ضربه بسیار مهم است که بسته بندی کالاهای خود را به گونه ای انجام دهند که در حین حمل و جابجایی کوچکترین آسیبی به محصولات تا زمان تحویل به مصرف کننده نرسد. از تنها محصولات بسته بندی که در دسته محصولات نایلونی نیز قرار میگیرد و میتواند از کالا در برابر ضربه حفاظت خوبی را به عمل آورد نایلون حبابدار میباشد. اما نایلون حبابدار چیست؟ نایلون حبابدار همانطور که از نامش به خوبی پیداست از حباب هایی بر روی خود برخوردار است که از هوا پر شده اند و به عنوان یک محافظ بسیار خوب در برابر ضربه عمل میکنند. نایلون حبابدار نه تنها محصول را در برابر ضربه های کوچک بلکه در برابر ضربه های بزرگ نیز که میتواند منجر به آسیب رسیدن  به کالا شود حفظ خواهد کرد.

مزایای فراوان ایجاد شده با خرید نایلون حبابدار

با خرید نایلون حبابدار مزیت های بسیار زیادی در بسته بندی کالا ایجاد خواهد شد که به صورت مختصر به آنها خواهیم پرداخت. مزایای ایجاد شده با خرید نایلون حبابدار چیست؟ یکی از مزیت هایی که با خرید نایلون حبابدار ایجاد خواهد شد و از مهمترین مزیت های آن نیز محسوب میگردد حفظ محصول و کالا در برابر هر گونه ضربه احتمالی میباشد. زمانی که محصول در حین حمل و جابجایی و به هر دلیل دیگری ضربه ببیند در نتیجه مشتری نیز از خرید آن صرف نظر خواهد کرد و صنایع نیز برای اینکه از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند از نایلون حبابدار برای بسته بندی محصولات خود استفاده میکنند. با خرید نایلون حبابدار حجم بسته بندی  نیز تا حد زیادی با توجه به اینکه محافظت خوبی از کالا بوجود می آید کاهش خواهد یافت. نایلون حبابدار ها به دو صورت حباب ریز و حباب درشت تولید میشوند که متناسب با محصول میتوان نوع حباب درشت و یا حباب ریز را خریداری و مورد استفاده قرار داد.

افزایش فروش نایلون حبابدار با توجه به قیمت مناسب آن

اما برای اینکه پی ببرید دلیل افزایش فروش نایلون حبابدار چیست باید در کنار مزیت های فراوان ایجاد شده که در بالا نیز اشاره شد به قیمت مناسب آن نیز اشاره ای داشته باشیم. قیمت نایلون حبابدار با توجه به ویژگی های بسیار زیاد آن بسیار مناسب است و میتواند هزینه ها برای بسته بندی را تا حد زیادی کاهش دهد. فروش نایلون حبابدار حتی در نوع بسیار با کیفیت نیز باعث نمیشود تا هزینه ها برای صنایع افزایش یابد زیرا در کل این نوع نایلون از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است که در نهایت هزینه های صنایع را خواهد کاست. فروش نایلون حبابدار در انواع مختلف و با بهترین قیمت توسط شرکت ناب پلاستیک به سراسر کشور انجام میشود.

نظرات
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
نایلون حبابدار چیست

نایلون حبابدار چیست

شرکت ناب پلاستیک جزو مجموعه های بزرگ تولید و عرضه کننده انواع محصولات بسته بندی نایلونی و نایلون حبا ...
نایلون شیرینگ چیست‌

نایلون شیرینگ چیست‌

شرکت ناب پلاستیک جزو تولید کنندگان و فروشندگان انواع نایلون شیرینگ و محصولات بسته بندی نایلونی در کش ...
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر