صادرات نایلون استرچ به عراق

به وسیله ی نایلون استرچ می توان انواع کالا ها را بسته بندی کرد. نایلون استرچ دارای خاصیت کشسانی بالایی است و بسته بندی های ایجاد شده به وسیله ی این نایلون مقاومت بالایی در برابر ضربه و پارگی دارند. این مجموعه امادگی خود را برای همکاری با مجموعه ها در خارج از کشور برای تامین نایلون مصرفی اعلام می دارد.

اهمیت صادرات نایلون استرچ به عراق

نایلون استرچ بری انواع بسته بندی ها کاربرد دارد به طوری که در بسته بندی قطعات خودرو، لوازم خانگی ، کاشی و سرامیک و.. از ان استفاده می شود به همین دلیل این نیالون یکی از پر مصرف ترین نایلون های بسته بندی است. توسعه ی صادرات نایلون استرچ به عراق ، فرصتی را برای تولید کنندگان فراهم نموده تا بتوانند محصولاتشان را به این کشور ارائه دهند. تولید کنندگان با دسترسی به بازار عراق و افزایش درامد صادرات می توانند قدم بزرگی را در حوزۀ فعالیت خود بردارند. از طرفی کشور هایی مانند عراق می توانند محصولات با کیفیتی را به کشور خود وارد نمایند. صادرات نایلون استرچ به عراق با قیمت مناسبی انجام می گیرد و از نظر اقتصادی نیز کالا به صرفه است.

صادرات نایلون استرچ به عراق

صادرات نایلون استرچ به عراق

در بازار های عراق نیاز به بسته بندی نقش مهمی دارد و تولید کنندگان ایرانی می توانند بخش عمده ای از نیاز این کشور به نایلون ها را تامین نمایند. صادرات نایلون استرچ به عراق موجب می شود که این کشور انواع نایلون های با کیفیت را در صنعت بسته بندی داخلی به کار بگیرند. مجموعه ی ناب پلاستیک با سابقه ی تولید و فعالیت گسترده در زمینه ی نایلون استرچ می تواند نقش مهمی را در صادرات نایلون استرچ به عراق داشته باشد. بدین ترتیب مصرف کنندگان نایلون های استرچ از کشور های مختلف می توانند جهت خرید محصولات با ما در ارتباط باشند. 

نظرات
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر