طاقه و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی

طاقه و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی که در فروشگاه ناب پلاستیک عرضه می گردد، به طور اختصاصی تنها در بخش های صنعتی و تولیدی مورد استفاده قرار میگیرد. طاقه و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی در ابعاد مختلفی تولید میشود که برای کالاهای با ابعاد و حجم گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد.طاقه و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی تقریبا در تما صنایع به کار میرود و محدود به استفاده در یک صنعت خاص نمیشود.

موارد استفاده از طاقه و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی:

1. پروفیل های آلومینیوم و همچنین پی وی سی از لبه های حساسی برخوردار هستند و در صورتیکه با اشیا مختلف برخورد کنند به راحتی آسیب میبینند. طاقه و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی محافظ بسیار خوبی برای لبه های پروفیل میباشد.

2. طاقه و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی به عنوان پوششی برای کارتن های پلاستیکی و همچنین کاغذی میباشد.

3. کلیه لوازم خانگی را از طریق طاقه و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی میتوان برای ارسال به انبار و یا بازار بسته بندی نمود.

4. صنایع اسباب بازی سازی از این نوع پوشش استفاده زیادی میکنند.

5. طاقه و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی با ابعاد بزرگ را میتوان برای پالت بندی و یه صورت چند لایه استفاده نمود.

طاقه و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی قیمت بسیار مناسبی دارد و از همین رو برای صنایعی که به دنبال ارزانترین روش های بسته بندی هستند بسیار مناسب میباشد.

طاقه و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی بسیار شفاف میباشد و همین موضوع باعث شده تا به راحتی بتوان سطح کالا را مشاهده نمود.

نکاتی را برای نگهداری طاقه و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی باید در نظر داشته باشید. یکی از این نکات نگهداری محصولات در انبارهای مسقف میباشد. کالاهایی که توسط طاقه و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی پوشش داده میشوند باید در انبارهایی ذخیره شوند که هیچگونه نور آفتابی به داخل آن تایبده نشود.

حرارت مستقیم نیز در تخریب بافت این نوع پوشش تاثیرگذار است. برای جلوگیری از تخریب بافت آن باید از هر گونه حرارت مستقیم دور بماند.

نظرات
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر