سلفون پشت چسبدار

یکی از پرکاربردترین پوشش هایی که در صنایع به کار میرود پوششی میباشد که از نوعی پلاستیک مخصوص ساخته میشود و به آن سلفون پشت چسبدار میگویند.برای خرید سلفون پشت چسبدار با کیفیت عالی و بهترین قیمت با ما در ناب پلاستیک همراه باشید.

سلفون پشت چسبدار از یک سمت چسبدار و از سمت دیگر که قسمت پشتی آن نیز محسوب میشود بدون چسب میباشد. سلفون پشت چسبدار را برای محافظت در برابر عواملی همچون نور آفتاب، ضربه، باران، برف و همچنین اشیا نوک تیز مورد استفاده قرار میدهند.

سلفون پشت چسبدار علاوه بر اینکه میتواند در صنایع مورد استفاده قرار گیرد میتوان از آن برای مصارف خانگی نیز استفاده نمود. این نوع سلفون بسیار نازک میباشد ولی هنگامی که چندین لایه از آن بر روی یک کالا کشیده شود مقاومت بسیار بالایی را ایجاد میکند.

سلفون پشت چسبدار در صنایع بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرند. همانطور که میدانید مواد غذایی در صورتیکه در فضای باز قرار بگیرند به سرعت فاسد میشوند که از اینرو استفاده از سلفون پشت چسبدار در این صنایع ضروری میباشد.

صنایع شیشه سازی که انواع شیشه را تولید میکنند از سلفون پشت چسبدار برای پوشش دادن سطح شیشه استفاده میکنند که از خش پذیری آن تا حد زیادی جلوگیری میکند.

سنگ و همچنین کاشی و سرامیک را برای اینکه بپوشانند از سلفون پشت چسبدار استفاده میکنند. سلفون پشت چسبدار با قرار گیری بر روی کاشی و سرامیک از خش پذیری سطح آن جلوگیری میکند.

صنایع نئوپان و چوب سازی از سلفون پشت چسبدار استفاده میکنند تا بتوانند سطح چوب و نئوپان را تا قبل از استفاده از آسیب های احتمالی همچون برخورد اشیا نوک تیز محافظت کنند.

حتما تا بحال لوازم خانگی زیادی را مشاهده نموده اید که از سلفون هایی بر روی خود برخوردار هستند که در دور تا دور کل محصول یا قسمتی از آن پیچیده شده است. این نوع پوشش همان سلفون پشت چسبدار است که بر روی انواع لوازم خانگی پیچیده میشود. سلفون پشت چسبدار محافظت بسیار خوبی را از سطح کالا به وجود می آورد.

مورد استفاده های دیگری نیز برای سلفون پشت چسبدار وجود دارد که به برخی از آنها در بالا اشاره نمودیم.

نظرات
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 4 کاربر